02 oktober 2011


Computerspelletje ontwikkeld met Johan Derksen in de hoofdrol

Het succes en de populariteit van Johan Derksen en Voetbal International worden alsmaar groter. Om de nominatie voor de Gouden Televizier-Ring te vieren, ontwikkelde Nieuwsgame.nl een heus computerspelletje: 'Johan Derksen - The Game'.

In het platformspel is het de bedoeling om Johan Derksen veilig naar de studio van Voetbal International te loodsen. Ondertussen kunnen sigaren verzameld worden (deze leveren punten op) en liggen er verscheidene snacks voor het oprapen (deze zorgen voor de broodnodige energie, maar het is tegelijkertijd belangrijk dat Derksen op gezond gewicht blijft). Ook Wilfred Genee, René van der Gijp en Hans Kraay Jr. komen voorbij in het spel.

Het spel kan hieronder of hier (groter formaat) gespeeld worden.

Update 4 oktober: Bekijk ook deze video: Wilfred Genee speelt 'Johan Derksen - The Game' Update 16 oktober: Deel twee van 'Johan Derksen - The Game' is gelanceerd. Klik hier om het te spelen.


23 opmerkingen:

Anoniem zei

43 seconden:P

Anoniem zei

Erg vermakelijk.

Anoniem zei

Geniaal, mooi getekend! Inclusief rode schoenen :)

Anoniem zei

Mijn score is nu 55, maar ik ga voor de 56 :P

Anoniem zei

laadt niet

Anoniem zei

geniaal spel. dit spel is echt zo droog

SigaarSnor zei

Door de aandacht in Voetbal International heeft de server het wat zwaar, vandaar dat de game in sommige gevallen niet goed laadt. Even F5'en en/of later nog eens proberen is de remedie.

Anoniem zei

Dit spel verdient ook een prijs. klein minpunt is dat hansie-hansie er weinig in voorkomt

Anoniem zei

@SigaarSnor: is het mogelijk om hier een Android/ Iphone app van te maken?

Maarten zei

Johan: The Game is inderdaad een verrassend groot succes :) Ik ga denk ik maar werken aan een tweede deel, met o.a. Peter R de Vries, het verzoekje van Johan. Ik wil mijn spelletjes (zie mijn site) inderdaad ook geschikt maken voor Android, maar dat kan nog wel even duren. Flash en Iphone gaat niet samen geloof ik. Bedankt voor de leuke reacties iig!

Anoniem zei

Iedere keer dat ik hem hier gespeeld heb kon ik mijn scores niet opslaan. Tip dus; speel hem op de nieuwsgame site als je je scores op wil slaan.

Anoniem zei

Vet gaaf wreed spel gek yo he dudes

Anoniem zei

Idee voor het tweede deel: Johan Cruijff in opnemen, daar mag Johan niet op springen want dan ben je gelijk af!

Anoniem zei

waarbij tweede Johan natuurlijk Derksen is.

Anoniem zei

beuutiful

Anoniem zei

En dan de eindbaas Martin van Geel, uiteraard met vrouw

Anoniem zei

ik krijg mijn score er niet op

Fred zei

Mooi en leuk gedaan :-)

Anoniem zei

Iemand tips om een Johan waardige score neer te zetten? Ik blijf maar op 55 uitkomen...

Anoniem zei

geniaal spel !

Anoniem zei

in het 2e de moet je johan un bazooka geven, de spelers van ajax rond laten lopen en proberen om die door hun kop te knallen!

Hendrie zei

Echt heel grappig. Nieuwsgames heeft zowieso veel leuke spellen, zag ik

Anoniem zei

LENDINGTREE® LENINGEN INC.


Ben je toegegeven aan waar je leningen kunt krijgen, afgewezen door banken en nu gefrustreerd door waar je een lening kunt krijgen? LENDINGTREE geeft u de lening die u verwacht. neem contact met ons op via lendingtreegroupinc@gmail.com.

Een lening om uw schuld gemakkelijk af te lossen?
Een lening om het soort bedrijf te starten dat u wilt doen?
Een lening voor educatieve doeleinden?
Een lening om een ​​appartement te kopen?

Zoek niet verder, LENDING TREE INC biedt leningen aan
Geen verborgen betalingen van 1.000 tot 20.000.000 EUR / USD / POND
Tegen een zeer lage rente van 5%
We hebben een netwerk van kredietverstrekking en
financiële hulp aan klanten over de hele wereld.

We streven ernaar om onze standaard van uitmuntendheid te handhaven. We bieden onze diensten op elk moment van de dag aan.
We geven een lening aan degenen die financiële hulp nodig hebben van 1 tot
20 jaar

Onze diensten omvatten ook

​echte financiering
​investeerder in onroerend goed
​bouwleningen
​leningen voor het opstarten van bedrijven
​hypotheek
​Consumentenkrediet,
​FHA-leningen
​persoonlijke leningen
​autoleningen
etc. Als u een lening of financiële hulp nodig heeft, neem dan contact met ons op via

e-mail: lendingtreegroupinc@gmail.com

e-mail: lending-tree@outlook.com

Warme gedachte

ELIZABETH WALTER

LENDINGTREE INC®

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link