03 oktober 2014


Wilfred Genee: ''Opeens had ik 18 stalkers op mijn telefoon staan''

De afpersing en bedreiging van John en Linda de Mol staat niet op zichzelf. BN'ers worden met grote regelmaat lastiggevallen, gestalkt en zelfs bedreigd. Wilfred Genee heeft zelfs te maken gehad met 18 stalkers.

Voetbal International-presentator Wilfred Genee krijgt door 'zijn stijl van presenteren' regelmatig te maken met personen die een hekel aan hem hebben, zegt hij. ''Dat vind ik geen probleem, dat mogen ze zelfs tegen me zeggen.''

Een probleem heeft hij met de mensen die over de schreef gaan. ''Ik heb 18, 19 stalkers in mijn telefoon staan. Dan denk ik toch: er zit ook gewoon een uitknop op de televisie.'' Zijn collega bij Voetbal International Johan Derksen heeft politiebegeleiding gehad. Genee: ''Ooit is hij bedreigd door iemand, omdat hij in de toto had gezegd dat diens club niet ging winnen. Het gaat soms echt helemaal nergens om. Deze man is uiteindelijk opgepakt.''


1 opmerking:

Anoniem zei

Genee wie kent hem niet, genee genee is een echte cambuurcied

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link