01 december 2014


Uitzending Voetbal International (ma 01-12-2014)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn iedere maandag en vrijdag anderhalf uur lang te zien in Voetbal International op RTL7. Uitzending gemist of een aflevering nog eens terugkijken?

Bekijk of download hier (RTL XL) of hier (directe .mp4-link) de complete uitzending van maandag 1 december 2014. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Hans Kraay Jr., Escha Tanihatu, Stef de Bont en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Voetbal International.


12 opmerkingen:

Anoniem zei

Ruudje Boymans, hooligan!!

E. Bola zei

hoop niet dat het COC boos wordt dat de reacties weer zijn toegestaan ?

Anoniem zei

Top, weer (berekoud) bedankt voor de link.

Anoniem zei

Bedankt voor de link!

Anoniem zei

Ik wilde eigenlijk met wat ziektes gaan gooien, gewoon op vriendelijke manier. Maar speciaal voor alle COC-leden hier en andere Gaykrantlezers zal ik dat niet doen.

Anoniem zei

En natuurlijk ook voor alle meelijwekkende figuren die blog spellen als bloq, met een q op het eind.

Latrina Anas zei

Wij van WC Eend adviseren WC Eend.

Anoniem zei

Ik ben vergeten wat ik wilde posten dus bedankt maar weer.

Bedankt.

Anoniem zei

Eindelijk normale reacties en dat werd tijd ook...

Anoniem zei

mohamed (72 gewillige isis maagden zijn met hem) vrijt jullie allemaal met de moeder.

Anoniem zei

Wacht maar, ik kom straks met een paar ziektes erin. Ik bedenk nu alvast welke.

Antonio zei

@Anoniem 02-12-14 01:20

Oh wacht sorry. Als COC-lid en gaykrantlezer wil ik dan bij deze mijn excuus bieden aan je. Wij passen ons wel aan jou aan hoor.

De negatieve emotie die een woord kan opwekken bij iemand die heel dicht bij een bepaalde ziekte is geweest is veel makkelijker te negeren dan dat jij je eeen beetje aanpast natuurlijk. En zonder het schelden met een ziekte is het ook onmogelijk om vriendelijk en komisch over te komen. Dat willen we niet hebben!

Mocht er iemand hier pijn hebben geleden met een familielid of kennis die ooit ziek is geweest: suck it up en niet moeilijk doen! Onze anonieme vriend hier kan zich nu niet meer uiten, en dat is pas echt heel jammer en zielig.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link