10 februari 2015


Bijpraten met Escha (deel 10)

Een keer in de zoveel tijd praten wij van SigaarSnor met Voetbal International-bardame Escha Tanihatu. Zij beantwoord dan voor ons een elftal aan vragen. Deze keer gaan de vragen over haar fotoshoot voor de JFK en het gemis van de VI-clubwatchers aan de bar. Vandaag deel 10, van 'Bijpraten met Escha'.

1) Heb je nog gebruik gemaakt van het kerstpakje, wat je op de laatste uitzending van 2014 aanhad?
Hahaha nee, hij hangt nu weer netjes in mijn kast voor volgend jaar.

2) We zagen op Twitter dat jullie de warmte hebben opgezocht deze winterstop. Hoe was de vakantie?
Het was echt heerlijk, Curaçao heeft ons goed gedaan. We zijn volledig uitgerust en opgeladen voor het nieuwe jaar!

3) Het lijkt er op dat steeds meer mensen de muziek van Danny Vera gaan waarderen. Gaat 2015 zijn definitieve doorbraak worden?
Laten we het hopen. Het jaar zit vol, de Clubtour start op 14 februari tot eind mei. Daarna volgt het festivalseizoen, en vanaf September gaan we 36 theaters doen. Ik zeg dan ook: 'Komt dat zien!!!!!!'

4) Hebben Danny en jij eigenlijk een kinderwens?
Jazeker ...

5) Je bent onlangs opnieuw uit de kleren gegaan voor een mannenblad, dit keer de JFK. Wat is het voor een shoot geworden?
Ik ben niet volledig uit de kleren gegaan voor JFK. Ik vind dat het een hele mooie shoot is geworden, met een hele mooie styling. Maar jullie kunnen het resultaat binnenkort zelf bewonderen!

6) Vorig jaar zomer stond je in de speciale WK editie van Playboy. Voordat je aan de shoot begon, had Playboy bepaalde eisen waaraan je lichaam moest voldoen??
Hahaha. Nee daar is niet over gesproken.

7) Op 16 augustus 2014 voorspelde jij de eindstand van de Eredivisie. Als alles een beetje meezit, lijk je aardig in de buurt te komen met je voorspelling. Je voorspelde dat PSV kampioen zou gaan worden, Ajax tweede werd, Feyenoord derde en dat PEC Zwolle in de Top 5 zou eindigen. Na het voorspel succesje afgelopen WK en nu ook dit, mogen we toch gaan concluderen dat je er verstand van hebt!
Mmmmmh, ik pik natuurlijk wel wat op van wat de mannen aan tafel bespreken, en Danny is ook niet op zijn achterhoofd gevallen. Dus ik heb zo mijn bronnen.

8) Youtube is tegenwoordig een heel groot medium. Zijn er Youtubekanalen die je volgt?
Nee alleen die van mijn man. Saai, maar waar.

9) Door de gebeurtenissen bij het NOS gebouw, loop jij daardoor met een ander gevoel de studio's binnen?
Nee, helemaal niet.

10) Mis je de VI-clubwatchers zoals Thijs Slegers al aan je bar?
Een ding mis je wel aan de bar, en dat is het glimmende jasje van Thijs Slegers!

11) Wat waren de leukste twee momenten uit het VI jaar 2014?
Oei, dat is echt een moeilijke vraag. We maken namelijk heel wat mee in een jaar. Toch wil ik dan kiezen voor twee persoonlijke momenten. Als eerst de reacties van de heren aan tafel op mijn Playboy shoot. En als tweede moment dat mijn man (Danny Vera) de prijs voor best geklede man van Nederland wint. Dat laatste heeft niet zoveel met Voetbal International te maken, maar het was wel heel bijzonder om mee te maken!




Wil je ook een vragen stellen aan Escha? Mail dan je vraag naar theoliversworld@hotmail.nl en wie weet wordt de vraag binnenkort aan Escha gesteld.


9 opmerkingen:

Anoniem zei

Eerlijk is eerlijk. De Playboyshoot van Escha was een van de betere shoots met een BN'er er in!

Anoniem zei

Ik ben wel een Robot!!!!!!!!!

Anoniem zei

lekker wijf hoor

Anoniem zei

wie heeft het verzonnen dat je eerst 10 stappen door moet voor je eindelijk een keer je reactie kunt plaatsen?? dit doet het aantal mensen die nog de moeite nemen iets te plaatsen onder berichten geen goeds! doe er wat aan als je de website nog een beetje actief wilt houden aub.

Anoniem zei

Leuke meid

Anoniem zei

Vraag 10 was mijn vraag _O_

Anoniem zei

Ze heeft de moeilijke vragen goed doorstaan. Nu snel terug naar de bar.

Anoniem zei

Oprotten met die Escha.
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
Ik zit niet te wachten op die mening van die afstotelijke hoer.

Anoniem zei

Aan die korte, ongeinteresseerde antwoorden merk je enerzijds dat het een oppervlakkig mens is en anderzijds dat ze helemaal geen zin heeft in steeds die vragen.

Ze heeft sowieso gewoon helemaal niks boeiends te vertellen. Ach, wat maakt ze veel mee daar op het Mediapark.
Mens, maakte je maar eens iets mee, wanneer je een echte baan had gehad.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link