03 april 2015


Hans Kraay Jr.: ''Nog onduidelijk wie de Champions League gaat presenteren''

Hoewel Hans Kraay Jr. op dit moment de enige sportpresentator van SBS6 is, weet hij nog niet of hij volgend seizoen ook daadwerkelijk de Champions League uitzendingen gaat presenteren. ''De rollen zijn nog niet verdeeld'', aldus Hans Kraay Jr. is Veronica Superguide.

''Ik heb binnenkort een gesprek met Peter Lubbers. Dat is de baas en daar luister ik naar. Hij gaat zeggen wat ik ga doen. Maar de Champions League bij SBS, of dat nou bij SBS 6 is of op Veronica, is natuurlijk geweldig voor de zender'', aldus Hans Kraay Jr.

Er gaan sterke geruchten binnen SBS6 dat Hans Kraay Jr. alleen zal gebruikt worden voor de gesprekken met spelers en trainers voor en na de wedstrijd. SBS6 schijnt druk bezig te zijn om Jack van Gelder binnen te halen. Iets waar Hans Kraay Jr. weinig tegen kan inbrengen. ''Ik werk samen met Wendy van Dijk en Milika Peterzon vanaf het begin bij SBS. Ik ben nog steeds iemand die gewoon moet luisteren naar de mensen die op de vijfde verdieping zitten.'', aldus Hans Kraay Jr. die zich al stilletjes lijkt neer te leggen met een rol langs de zijlijn.


1 opmerking:

Anoniem zei

Haha, ik kijk wel gewoon een illegale internet stream. Wil nog niet dood gevonden worden op die camping zender.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link