27 april 2015


Uitzending Voetbal International (ma 27-04-2015)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn iedere maandag en vrijdag anderhalf uur lang te zien in Voetbal International op RTL7. Uitzending gemist of een aflevering nog eens terugkijken?

Bekijk of download hier (RTL XL) of hier (directe .mp4-link) de complete uitzending van maandag 27 april 2015. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Hans Kraay Jr., Koert Westerman en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Voetbal International.


12 opmerkingen:

Anoniem zei

dit was weer eens een echte ouderwets leuke uitzending!

Anoniem zei

Bedankt voor de link!

Anoniem zei

Wel leuk, maar wel weer veel over gezonde voeding...

Cookie zei

Bedankt voor de trouwe uploads, maar ik ga nu weer op RTLXL over. Na de 2de break is er altijd een audio verandering en er lijkt hier niks mee gedaan te worden. Heb het overigens al een keer eerder gemeld.

Anoniem zei

Die audioverandering had ik ook al een keer maar nu heb ik er geen last van gehad..

Anoniem zei

Cookie sukkelaar, die gast hier post gewoon een directe link naar dezelfde video als op rtlxl (kijk dan naar de url nitwit).

Hij doet helemaal niks bijzonders. Als er iets fout is met de video dan ligt dat aan RTL aangezien zij de video hosten. Maargoed ik begrijp dat dit allemaal erg moeilijk te begrijpen is voor mensen zoals jij die de lagere school niet hebben afgemaakt.

Anoniem zei

Rustig aan anoniem. Sukkelaar Cookie bedoelde het niet zo negatief volgens mij. Ik heb er ook regelmatig last van en ik kan me voorstellen dat niet iedere idioot zomaar links kan begrijpen.
Volgens mij gaf ie zelfs niet sigsnor de schuld.Hij begrijpt volgens mij dat het aan rtl ligt alleen had ie de hoop dat rtlxl een andere link aanbiedt.

wilde eigenlijk alleen maar een bedankje achterlaten voor de link.
TNX

Iemand zei hierboven dat het weer een ouderwetse uitzending was. Ik hoop ut want ut valt erg tegen tot nu toe dit seizoen (en daar geef ik NIET sigsnor de schuld van )

Anoniem zei

anoniem hierboven en de eerste anoniem, veel meer mensen valt het op dat het niet meer zo leuk is als vroeger. opvallend genoeg loopt dat gegeven precies omgekeerd met het succes (en salaris!) van de hoofdpersonen en het programma als geheel.
hoe meer succes en geld ze begonnen te verdienen, hoe minder leuk, ''echt'' en origineel het leek te worden.
overigens viel ook johan derksen dit op. hij maakte tijdens de ruzie met vd gijp in de zomer van 2014 de opmerking dat het programma na de inzinking van vd gijp nooit meer het niveau heeft gehaald als ervoor, met name vanwege het zware medicijngebruik van vd gijp sinds die weer terug was (column derksen in vi zomer 2014).

laten we hopen dat dit klopt en vd gijp nu inmiddels weer langzaam de oude aan het worden is , die van voor de televizierwinst eind 2011.
deze uitzending vond ik in elk geval een lichtpuntje.

Anoniem zei

Eens met bovenstaande.
"Vroeger" 2009-2012 was echt leuk om naar te kijken met als hoogtepunt wk2010.

Anoniem zei

merci voor de link, maar je moet me wel eens uitleggen waarom iedereen zo poeslief met supporters van feyenoord omgaat? Uit angst voor zelfbehoud of verkeerd medelijden? Iedereen heeft toch gezien hoe ze zich hebben aangesteld thuis tegen Roma. Had natuurlijk niets te maken met racisme. En hans kraaij gaat dan stellen dat ze bijzonder veel respect hebben voor zwarte spelers, tegenover joden is een andere zaak natuurlijk.

RTL kijken zonder reclame met MP4 zei

ik kijk tegenwoordig gewoon hier http://rtl.d-mex.eu/ naar RTL (heb je geen reclame en overal een mp4 link in lage en hoge resolutie. De lage is het plaatje en de hoge is de tekstlink. Die lage resolutie werkt ideaal voor als je ff snel een programma wilt downloaden op je telefoon.

VI staat dan hier:
http://rtl.d-mex.eu/serie.php?serie=197775

Anoniem zei

super bedankt meneer bovenstaande!!!!

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link