09 september 2015


Wilfred Genee: ''Vullen of Voeden moet een TV-programma worden''

Wilfred Genee praat met RTL over een programma over voeding. Dat vertelt de presentator in TROS Kompas. Wilfred Genee en zijn vrouw Lili proberen met de actie ‘Vullen of Voeden’ meer gezonde voeding in voetbalkantines te krijgen.

''Ja, daar ben ik over in gesprek met RTL. Het moet veel groter worden. En dat kan volgens mij ook, want het slaat ook. Als mensen tegenwoordig met me op de foto willen, zeggen ze: ‘We eten allemaal gezond‘'', aldus een trotse Wilfred Genee.

Of Voetbal Inside door een eventueel nieuw programma voor Wilfred Genee minder aandacht van hem krijgt is hij duidelijk: ''Nee. Laat ik het zo zeggen. Met het televisieprogramma dat wij maken verplaatsen we louter lucht. En daar worden we heel aardig voor betaald. Maar die andere werkzaamheden hebben betekenis, die gaan om iets essentieels. Als ik maar één kind kan behoeden voor ziekte of erger, dan is het al goed.''


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Iedereen aan de halal krijgen. Ik mooi niet!

Anoniem zei

Ik denk dat Wim Kieft heel moe word van dat vullen of voeden

Onderkruipsel zei

Kieft is meer van snuiven en slikken. Ieder zijn ding zou ik zeggen.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link