19 februari 2016


Wim Kieft: ''Cristiano Ronaldo is oprecht onzeker''

Wim Kieft begrijpt niks meer van het gedrag van Cristiano Ronaldo. De sterspeler van Real Madrid beende weg tijdens een persconferentie, nadat hij een vraag kreeg over zijn mindere productie in uitwedstrijden.

''Hij is oprecht onzeker'', aldus oud-spits Kieft bij RTL7 over Cristiano Ronaldo. ''Ik had dat ook, maar ik was geen Cristiano Ronaldo. Ik had niet zijn lijst aan prestaties en aan Gouden Ballen. Bij Lionel Messi zie je dat soort dingen allemaal niet. Dat hele gedrag van Ronaldo komt voort uit onzekerheid, denk ik.''

''Dat hij niet van dat gedoe bij Barcelona houdt, vind ik dan wel weer mooi'', doelde Wim Kieft op de knuffels en kusjes die de aanvallers van de Catalanen aan elkaar uitdelen tijdens de wedstrijden. ''Dat gaat mij soms ook te ver.'', aldus Wim Kieft


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link