27 juli 2016


Jort Kelder: ''René van der Gijp heeft een beperkt IQ''

Jort Kelder denkt dat René van der Gijp een beperkt IQ heeft. Dat heeft hij gezegd in een interview op Radio 1. Aanleiding hiervoor was het feit dat René van der Gijp drie jaar geleden hard uithaalde naar Jort Kelder.

De voetbalanalist van RTL7 vond de Jort Kelder vreselijk uit de hoogte doen bij De Wereld Draait Door en pakte hem daarom flink aan. ''René van der Gijp heeft een keer iets heel lelijks over mij gezegd dat ik een domme vraag in De Wereld Draait Door over een tennisster stelde'', aldus Jort Kelder op Radio 1.

Volgens René van der Gijp wist Jort Kelder niet eens wie voormalig toptennisster Kim Clijsters was. ''Dat deed ik bewust, maar de man heeft zo’n beperkt IQ dat hij nog steeds niet begrijpt dat ik dat in het belang van het programma deed. Laat het, ga heen'', aldus Jort Kelder.

Bekijk hieronder het desbetreffende fragment:



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij stelt bewust domme vragen? En dat moeten wij geloven? Ik denk dat Jort zijn IQ ook niet al te hoog is.

Unknown zei

Jort Kelder, dat is toch die wannabe journalist, die zich overal inlikt en absoluut niets toe voegt aan onze wereld. Je zou ook bijna denken dat hij liberale bilmaatje van onze premier is. Gadverdamme wat een naar over het paard gedeeld ventje is dat. Ik denk dat het iq van Jort niet hoger is dan de wortel uit het iq van meneer van der Gijp. Die in tegenstelling tot meneer Kelder wel wat bereikt heeft in zijn leven. En .... Van der Gijp weet waar hij over praat daar waar Kelder niet verder komt om met een nep hete aardappel in zijn keel uitsluitend onzin uit kraamt. Volgens mij vallen de bedprestaties van Kelder ook tegen of heeft hij een heel klein pikkie, want de ene na de andere leuke vrouw loopt bij hem weg.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link