30 juli 2016


Tom Egbers: ''Wilfred Genee interesseert me gewoon niet zo''

Wilfred Genee zegt vaak onaardige dingen over zijn NOS collega Tom Egbers. Echter doet het Tom Egbers niet zoveel. ''Wilfred Genee interesseert me gewoon niet zo'', aldus Tom Egbers.

''Wilfred Genee zegt vaak onaardige dingen over mij en ik weet niet waarom. Van hem verder vind ik niet zoveel'', aldus Tom Egbers over Wilfred Genee. Toch zijn er volgens Tom Egbers toch ook een paar goede punten op te noemen over Wilfred Genee. ''Hij is gis en hij heeft twee goede polsen waar een horloge omheen zit. Tja, de schoorsteen moet roken, maar er zijn wel grenzen. Dat zou ik niet doen, maar ik werk dan ook bij de publieke omroep!''

Tom Egbers kijkt niet naar iedere aflevering van Voetbal Inside. ''Ik sla ook weleens een uitzending over. Maar ik ben een fan van Jan Boskamp. Ik word blij als ik die man zie. Dat authentieke voetbalachtige vind ik mooi''.

Ook denkt Tom Egbers dat er bepaalde mensen aan tafel bij Voetbal Inside een rol spelen. ''Kijk naar Johan Derksen, er zijn weinig mensen die zo gestrekt er in kunnen gaan als hij. Maar als ik hem tegenkom, is hij altijd heel innemend.'', zegt Tom Egbers in het magazine Voetbal Inside.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link