14 oktober 2016


Uitzending Voetbal Inside (vr 14-10-2016)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn iedere maandag en vrijdag anderhalf uur lang te zien in Voetbal Inside op RTL7. Uitzending gemist of een aflevering nog eens terugkijken?

Bekijk of download hier (RTL XL) of hier (directe .mp4-link) de complete uitzending van vrijdag 14 oktober 2016. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Kees Jansma, Escha Tanihatu, Simon Zijlemans en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Voetbal Inside.


5 opmerkingen:

Anoniem zei

een jubileumuitzending met gerard joling en peter de vries ????
Ik vind dat echt een belediging naar de trouwe kijker. of ben ik de enige die niet echt op die twee zit te wachten ?
kunnen ze gordom er ook niet meteen bij doen ? en jer pauw. of die andere sukkel? die van de wereld draait door ?
wat een afgang voor rtl

Anoniem zei

Wat een zeikerd ben jij zeg

Anoniem zei

klopt.
maar wel een sijkert die de waarheid zegt denk ik. misscien dat jij @06:52 je zo goedkoop laat behandelen, maar ik ben vaste kijker sinds heel lang en ik verwacht wel wat
meer relevantere gasten op een jubileumuitz.
doe mij maar een reguliere uitzending as maandag.

Onderkruipsel zei

Iedere show zijn eigen niveau.

Anoniem zei

inderdaad @22:57 en dat verklaart meteen de lage kijkcijfers van de afgelopen maanden

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link