28 oktober 2016


Uitzending Voetbal Inside (vr 28-10-2016)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn iedere maandag en vrijdag anderhalf uur lang te zien in Voetbal Inside op RTL7. Uitzending gemist of een aflevering nog eens terugkijken?

Bekijk of download hier (RTL XL) of hier (directe .mp4-link) de complete uitzending van vrijdag 28 oktober 2016. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Valentijn Driessen, Escha Tanihatu, Simon Zijlemans en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Voetbal Inside.


11 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja mang.

Anoniem zei

thanks

Anoniem zei

Bedankt voor de link!

Anoniem zei

Wat denken we hiervan? : link



Anoniem zei

TNX

Anoniem zei

@00:16
als hij een stadionverbod voorstelt dan stel ik voor hem een paspoortverbod voor.
@00:16
wie is dat ventje ? het lijkt wel een klein kindje dat zijn snoepje niet krijgt.
@sigsnor
vanuit het oerwoud bedankt voor de link

Anoniem zei

Thanks van iemand uit het gesticht.

Anoniem zei

@08:34 :

Dat is Farid Azargan, dat is die man die een tijd terug die grote discussie had bij PAUW, over teveel Marokkaanse spelers bij een voetbalclub

Anoniem zei

@08:34 : Ik bedoel Farid Azarkan

Anoniem zei

@09:56
bedankt LOL al weet ik total niet wat ik met die info moet. Ik heb nog nooit van gehoord, maar
dat pauw is ook wel zo'n beetje het laatste programma waar ik naar zal kijken. Dat vind ik
nog erger...dat gedraagt zich zeg maar als een kindje dat vroeger zijn snoepjes altijd wel heeft gekregen maar ze eigenlijk juist nooit verdiendde of zoiets. Dat dat soort mensen betaald krijgen voor wat ze uitvoeren ? onbegrijpelijk....het spreekwoord mag wat mij betreft veranderd worden in "zo zielig als een pauw" dan komt gelijk "zo trots als ..." beschikbaar voor derksen

en waarom is er maar 1 gek (ik) die op je oproep reageert ?

Anoniem zei

@09:56

en ik zit hier in het oerwoud (en dat is dus
letterlijk) nog een beetje na te piekeren over
mijn eigen reactie. Iemand zal mij nav mijn
opmerkingen inschatten als iemand die snachts
onder een Geert-dekbed slaapt maar dat is wel
zo'n b het laatste waar ik op zou stemmen
denk ik.
Laat maar iemand winnen die meer investeren
in betere scholing voorstelt. kost wat, maar er moet
nog ergens ongeveer tien milioen keer duizend euro
in een laatje liggen. dat is samengevat gelijk mijn
reactie op jouw oproep @00:16. of je nou een pauw
beoordeelt of dat kindje in jouw filmpje ? enige
hoop voor de toekomst is mog denk ik betere
scholing.
bedankt voor je filmpje en hopelijk krijg je ook nog
wat positievere reacties

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link