10 maart 2017


Harry Mens: “Ik sta de beelden altijd gratis af, het is allemaal gratis PR!”

De interviewstijl van Harry Mens in zijn programma Harry Mens 'Business Class', zorgt vaak voor veel hilariteit aan tafel bij de mannen van Voetbal Inside. Die kritiek doet Harry Mens echter niets!

In het AD gaat Harry Mens in op de kritiek die Voetbal Inside op hem heeft. ''Dat is vooral kinnesinne van die snor omdat ik vaak Willem van Hanegem te gast heb en Willem niet meer bij Voetbal Inside wil zitten.'' Ook op de kritiek qua interviewen reageert Harry Mens koel. ''Die kritiek op mijn interviewstijl laat me koud. Ik ben nu 70 jaar en presenteer Business Class al negentien jaar op mijn eigen manier en blijf dat wat mij betreft nog zeker vijf jaar doen.'', aldus Harry Mens.

Harry Mens blijft de beelden afstaan aan Voetbal Inside, ook al maken ze hem keer op keer belachelijk. ''Ik sta de beelden altijd gratis af, ook aan De wereld draait door als ze bellen. Het is allemaal gratis PR!''


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link