28 mei 2017


Kim Feenstra: ''Voetbal Inside staat bij ons altijd aan!''

Voetbal Inside heeft een opvallende vaste kijkster. Fotomodel Kim Feenstra blijft het 'voetbal-praatprogamma' regelmatig te kijken. ''Bij ons staat Voetbal Inside altijd aan'', aldus het fotomodel die zich wel stoort aan het afzeiken van bespeelde spelers.

''Mijn vriend is een oud profvoetballer, dus die kijkt heel veel voetbal op televisie. En ik kijk dan automatisch mee. Niet heel intensief hoor, behalve als het Nederlands elftal speelt. Dan kan ik er helemaal in opgaan'', aldus Kim Feenstra.

Ook Voetbal Inside staat vaak aan bij Kim Feenstra, die het programma best wel interessant vindt. Alleen het afzeiken van bepaalde mensen vindt Kim Feenstra jammer. ''Natuurlijk mag je jouw mening geven, maar laat iedereen wel in zijn waarde denk ik dan. Maar ach, dat zal er allemaal wel bij horen.''

Kim Feenstra vindt het overigens bijzonder knap wat Wilfred Genee allemaal bereikt in de sportkantines. ''Ik ben zelf ook met gezonde voeding bezig en heb er ook een kookboek over geschreven. Ik vind het erg belangrijk dat je je ervan bewust bent wat je allemaal eet. Daarom vind ik het ook mooi wat Wilfred Genee allemaal wil bereiken in die amateurkantines!''

Op de vraag wie Kim Feenstra op dit moment de beste voetballer ter wereld vindt, is ze duidelijk: ''Cristiano Ronaldo.''


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link