24 januari 2018


Piet Velthuizen: ''Natuurlijk sta ik open voor NAC Breda''

Piet Velthuizen staat open voor een (tijdelijke) overstap naar NAC Breda. Een paar weken geleden heeft hij contact gehad met Stijn Vreven en de trainer laten weten dat hij beschikbaar is voor de Bredase club. Vreven zou het intern voorleggen, maar tot op heden heeft Velthuizen nog niets van NAC Breda gehoord.

,,Ik heb met Stijn samengespeeld bij Vitesse (2004-2005). Ik houd wel van zijn karakter en van de passie die hij heeft. Zo ben ik zelf namelijk ook, ik denk dat het wel zou werken”, zegt Velhuizen die ook op lichte interesse uit het buitenland kan rekenen. ,,Natuurlijk sta ik open voor NAC, een geweldige club. Er is altijd een mogelijk wat mij betreft, maar dan moeten zij wel eerst bellen.”

De clubloze Velthuizen liet eind december zijn contract ontbinden bij het Cypriotische Omonia Nicosia en is transfervrij op te halen. Zijn (hoge) salaris hoeft geen breekpunt te zijn, denkt de doelman. ,,Als er niets gebeurt, weet het je het nooit. Salaris is niet het belangrijkste nu.”



Lees ook het andere voetbalnieuws van vandaag terug op SigaarSnor!



Lees ook het andere voetbalnieuws van gisteren terug op SigaarSnor!
- Uitzending Studio Voetbal van 21-01-2018 trekt 660.000 kijkers


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link