02 juli 2012


VI Oranje - Hoogtepunten 2012

De 2012-editie van VI Oranje zit er op. Vanwege het 'YouTube-probleem' vind je al een tijdje geen verse Voetbal International- en VI Oranje-fragmenten meer op deze site, maar bij wijze van uitzondering hieronder (met dank aan OliverVoetbal) een compilatie van de leukste momenten van VI Oranje van dit jaar. In totaal goed voor zo'n 3,5 uur aan kijkplezier!

Bekijk ook: Voetbal International - Hoogtepunten 2011/2012

Deel 1:
Deel 2:
Deel 3:
Deel 4:
Bonus (Escha Special):


26 opmerkingen:

Anoniem zei

Klasse maat!

Anoniem zei

Thx!!

GUNST zei

Top, bedankt!!

CrazyDJ07 zei

Nou, deel 4 is er alweer af.
zal niet lang duren voordat de rest er ook af is vrees ik...

Anoniem zei

Gaat RTL zich nou ook al met Dailymotion bemoeien?

Anoniem zei

Ik heb al 4 accounts moeten sluiten vanwege copyright claims. 400 video's online all gone

Raymond zei

Top, bedankt voor het plaatsen kerel.

Hopelijk komt er ook nog een overzicht film van de krantjes.

Dat waren ook altijd leuke items.

Anoniem zei

blij dat het erop zit, ze hebben zich iig van hun echte commerciele kant laten zien, die krantjes was zo gescript als de rest van het hele programma en wat helemaal erg is die wilfred genee, arrogante niets presterende lulhannes is het

Anoniem zei

Zonder wil is het niets meer aan. Zo commercieel was het nou ook weer niet toch? :P

Anoniem zei

Heerlijk commercial, maar ja wat wil je, je zit bij de commerciële omroep. Ik heb er helemaal niets op tegen, ik moet er soms wel om gniffelen. Verder bedankt voor deze video's, kan ik lekker genieten!

Sander

Anoniem zei

Tip: zet ze op dumpert.nl ;)

OliverVoetbal zei

Mensen, deel 4 van de compilatie staat vanavond gewoon weer online. Deze is vanochtend verwijderd, omdat het beelden bevatte van de EK finale.

OliverVoetbal zei

deel 4:

http://www.dailymotion.com/video/xrx21i_vi-oranje-2012-compilatie-deel-4_sport

Anoniem zei

Bedankt Sigaarsnor en Olivervoetbal voor alle moeite.Klasse gewoon. gr van een grote VI(oranje)fan.

Salman Khawaja zei

Waarom klaagt iedereen altijd zo? Het is een commerciële zender en ik neem aan dat je niet uit een ei komt en bekend ben met de formule. En verder vindt ik het logisch dat ze de beelden in "eigen" beheer willen hebben. Ik heb 4 werken vol genoten en kapot gelachen in sommige uitzendingen, tot over een daar weken dan gaan we gezellig verder met de Eredivisie!

SigaarSnor zei

Deel 4 werkt nu ook weer in het bericht hierboven.

Anoniem zei

waarom doet escha zo raar met haar arm dan?

Sjorzzzzz zei

Heerlijk, als trouwe kijker nu alle hoogtepunten, geweldig, ik blijf lachen om sommige dingen, Dank, dank, dank. Tot zeker over 2 jaar, ik wacht nual op het EK MET jullie.

Anoniem zei

is het mogelijk om ze te downloaden zoals de dagelijkse mp4-link ?
heeel trage internet-verbinding hier, beeld bevriest steeds als ik ze rechtstreeks kijk
bvd

SigaarSnor zei

@Anoniem 03-07-12 17:07: Check even bijvoorbeeld keepvid.com.

Anoniem zei

@sigsnor 20:41
zoiets zat ik al te overwegen...je hebt me een beetje verwent met die mp4-link hier steeds ha haa
bedankt !

Anoniem zei

Top dit dankjewel voor het maken zeker nu het niet mogelijk is om via rtl gemist volledige afleveringen te kijken.

friendfortwo zei

Gaaf die hoogtepunten ja, leuk om te kijken als het weer eens goed slecht weer is en je hebt vakantie, jammer dat ze die reclame's ertussen geplakt hebben,...

SigaarSnor zei

@friendfortwo: Reclame van DailyMotion bedoel je? Die kun je als het goed is wegklikken (kruisje).

friendfortwo zei

@SigaarSnor Inderdaad, ik ben ook zo handig... ha,ha...maar ehh alle lof voor deze gave compilaties kerel, echt super om naar te kijken, kan er geen genoeg van krijgen zelfs met 30°C

Anoniem zei

Bedankt voor de moeite.Erg leuke compilaties

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link